Duygunida Aylardır aynı reklam kuscam artık. 30 saniyede bir reklam mı olur uygulama ücretsiz diye zoraki bunu mu izlememiz lazım? Yorumu okuyana kadar 2 reklam izledim şaka gibi yani
Muverrih Duygunida Bir ara delirmistim saniyede 5 reklam çıkıyordu suanki haline şükür ediyorum 🙄 hatalarını kabulde etmiyorlar SS alıp atacakmisiz. Reklam azaltmiyorlarsada aralarındaki süreyi uzatsinlar.
limonlukarpuzzz Duygunida uygulamayi silin chrome üzerinden girin uygulama kullanim sayisi azalinca nasil vazgeciyorlar gorursunuz herkese diyorum bunu..
Duygunida pikacuu aa doğru söylüyorsunuz öyle yapalım. Şu yorumu yazarken bile dans eden kız çıktı karşıma 🤦🏻♀️ sinir sistemim bozuluyor.