eceyiilmazm Merhaba en son 8 aylık hamileyken saç boyamıştım gratiste satılan doğal boyalardan.doktoruma danışarak. Emzirirkende boyatılır mı? İnternette zararlı diye okudum ama doğal boya ile olur mu acaba ?
Ogullarinaasikanne eceyiilmazm ben boyadim oğlum 9 aylikken aşırı kasiniyordu 9 ay hamilelik boyunca boyamayinca. Bence zarari olmaz doktorumada sordum doğal boyalarda sıkıntı olmaz demişti