Ernesliii Kızlar merhaba 🙂 ben dogum yapali 4 ay oldu ve son 2 aydir cok ama cok siddetli saçım dökülüyor. Doğum sonrasi normalmiş biliyorum fakat bunu yasayan var mı? Veya ne gibi çözümlerle dururdu dökülmeyi. Şimdiden teşekkür ederim 😇
Betim Ernesliii 6. Aydan sonra azalır diyorlardı ama malesef 🤦🏻♀️Şampuanlar protein sütleri b12 vitaminler denedim Faydası yok .. değerlerime de baktırdım bir sorun yok troit hastasıyım ona bağlıyorum
cinarimzeynebim Ernesliii Her doğum yapan kadının ortak derdi.Benimde avuç avuç dökülürdü maalesef durdurma gibi şans yok ama çok sık yıkamayın hergün yani vücudunuzu yıkayın ama saçınızı dinlendirin.Ben öyle yapıyordum en azından daha az dökülüyordu.Şampuan sonrası bakım kremleri de iş görebilir ve biraz sabır tabi 4 ila 6 ay arası geçecek bu dönemde 😊
Hulya99999 2 buçuk ay oldu dökülmüyor diye sevinirken dökülmeye başladı annemde eskiler çocuk yüzüne gülmeye başlayınca saçın dökülür derlerdi dedi 😄 sağlık ocağında bi değerlerime baktırcam Ernesliii
Ernesliii Hulya99999 bende bugun sağlık ocağına gittim bitane ilac yazdi henüz almadim ama . Annemde oyle söyler hep 😀 yüzüne gülünce dökülür diye