Prensescik Eşim ondan alalım diyor 2 yasinda kızım var onla ilgilenirken bebekte sallanır uyur diyor ama kullanışlı oluyormu gercekten
Esilyaa Prensescik o tarz modeller 9-10 kiloya kadar taşıyor diye biliyorum. Bizde ki 4 moms kilo sınırı 9
______ Prensescik mamarro kullandık biz 5 ay iyi oluyordu gazlı olduğu için oğlum sakinleşiyordı biraz
EsofmanliSevketHoca Prensescik Valla açıkcası onca para vermeye değer mi , değmez bence çünkü oğlum büyüdükçe sığmadı, birden büyüyorlar birde biliyorsun, tercih yine senin 4 ay falan götürür yine😉
Ela2020 Ben aldım çok az bindi sonra istemedi doğduğundan beri alışması lazım bence yoksa sevmiyorlar evet bide 9 kg ya kadar oluyor o da bineceği 8 aya kadar oluyor
Birkucukeylulmeselesi Prensescik canım arkadaş ımda aldı 200 küsür kü neydi e bebekten hatta kendi hatasıyla patlattı ilk günü e bebeğe demedi tabi yine de değiştiler sıfırını yolladılar kötü üründe değil zaten hepsinin taşıyacağı kilo belli kullanım süreleri eş değer bulursam linkini atarım bende gördüm iş görür beğendim keşke de alsaydım dedim o kadar rezilliğe değmezmiş
Birkucukeylulmeselesi Birkucukeylulmeselesi bütçenize göre bu tarzın da bir tık kalitelisi vardır elbette ama hepsi belli süre kullanılıyor taşıma kapasiteleri vs önemli bu da sana seçenek olur 4 moms vs çok pahalı geliyordu bana bu tarz görmedim o yüzden almamıştım
efelettin Oğluma almıştım neredeyse hiç kullanmadı, sevmedi. Şimdi ikinciyi bekliyorum ondan umutluyum inşallah sever 😂
uykusuzMoMm Prensescik ilk ay kullanıslı 3 ay kullandım sadece oglum bıraz uzun tombul sıgmadı ayakları dısına cıktı sallanırken yere degıyodu tabı sallanan besık ama yıne ben sallayıp uyuturdm uykuya dalınca kendı sallanır dı
tavsancikinannisi Prensescik ben 6 aya kadar çok rahat kullandım, bence onu alacağına Beşik sallama motoru al. Oğlum ona sığmadığı için ben beşik sallama motoru da aldım inan çok rahat bişey
Deletedmom0099 tavsancikinannisi bende beşik sallama motoru demeye geldim ama baktımda fiyatları 1400 lira olmus. ben aralıkta 450ye almıstım bu nasıl bi fiyatlandırma şok içindeyim
Coala Kurtarıcı gibi bişey bence 40gün gece gündüz sürekli kullandım. Daha sonrasında belli aralıklarla kullandım çünkü o sallantıya alıştığı için uykuya geçemiyordu. Şimdi sadece anakucağını kullanıyorum (4.5 aylık)
tavsancikinannisi Deletedmom0099 ben ikinci el aldım ,şimdi bende gördüm satışa kapanmış ve elinde kalan fırsatçılar da şuan yüksek fahiş fiyata satıyor