Nva22 Açık öğretim 2 yıllık üniversiteye gideceğim ama hangi bölüm daha karar veremedim siz ne yaptınız bitirenildiniz mi zor mu sizce ? Kayıtlar ne zaman oluyor ?? 🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸 bu güzel çiçekler siye gelsin 🤎🤩😍
Rules Nva22 neden 2 yıl canım 4 yıl oku. Ben 2 yıl örgün okumuştum üstüne açıktan 3-4 tamamladım üstüne de yüksek lisans yaptım. Hemen 2 yılda bitirmiştim. Kolay bölüm seçersen kolay bitirirsin
doruk33 Nva22 Şuan İstanbul üniversitesi çocuk gelişimi okuyorum. 2.universite olarak . Eylül de başlıyor genelde kayitlar
Nva22 AlpBeyinAnasi bende kaldım öyle bölüm de önemli aslında artık bi yere varalım daha 🤗 yeni liseyi dışardan bitirdim bende
snowflake Nva22 bende sizin gibi açıkdan okuyamı düşünüyorum bakalım hazirandaki sınavda neler gelecek bşıma🤦♀️🤷♀️
kubosunatlasi Nva22 valla bilgi almak istiyosun bilgim yok ama ben bişeyler sorucam 😀 nasıl hangi puana göre giriliyor üniversiteye bilgin var mı yeniden sınava girip barajı geçtikten sonra mı oluyor
doruk33 kubosunatlasi Eğer daha önce üniversite mezunu iseniz puansız girersiniz ama değilseniz tyt e girmeniz gerekir. Bu sitede puanları var ona göre tercih yaparsiniz https://www.basarisiralamalari.com/acikogretimaof-bolumleri-taban-puanlari/
Rules Nva22 canım araştır sonrasın kolay rahat iş bulabileceğin bi bölüm oku ben çok faydasını gördüm iş hayatında
doruk33 Nva22 Siz sınavla gireceksiniz sanırım öncellikle şu an ki baraj kaç bilmiyorum ama barajı geçip kayıt hakkı kazandıktan sonra dönemlik harcı yatırıp okulun sitesinde paylaştığı istenilen belgelerle kayıt yaptırıyorsunuz.
Delivery Nva22 ilahiyat seçmede hangi bölümü seçiyorsan seç 2 sene diye girdik kaç sene oldu bitmedi 😅