Kızlar 1 yaşında kızım var ve reglm 10 gün gecikti
Tedirgin oluyorum açıkçası
Korunmamıza ragmen bişeyler olmuş mıdır die düşünüyorum çok değişik duygular içerisindeyim
Hamilelik testi yaptım negatif çıktı ama her ay düzenli olan reglm bu ay olmadı ve 10 gün gecikti ❔