İkea almıştım bebeğim pek rahat etmediğini fark ettim 1 yaşına kadar kullandık sonra joie xl aldım çok rahat ettim bende rahat ettim tepsisi büyük fazla dökmüyor kademeli yükselt alçat ayakları ağırmıyor ayaklık bölümü var keşke direk joie alsaydım 😂