Kızlar benim bebeğim 5ay 18 günlük şimdi ben 6. Ayına girince mi 2 numara mama alacağım yoksa 6 bitip 7. Ayına girdiğin de mi? Bir de hipp combiotic kullanıyorum bebelac golda geçmek istiyorum böyle yapan annişkolarımız var mı acaba ? Sıkıntı yaşadılar mı??