2 aylık kızım emmiyo beni ruh gibi yari baygın gibi suratıma bakıyo 2.ay aşısı olduk ondan sonra böyle olması normal mi aslında emmek istiyor ama ağzını açmaya gücü yok gibi hareketleri beni korkutuyor 1 çay kaşığı parol verdim ateşi fırlayacak diye korkuyorum normalde meme versem hemen cop cop emer ama suan emmeye dermanı bile yok bi tuhaf