Merhaba oglum 19 aylik cok hareketli heryere kosa kosa gider. Disqri ciktigimizda sorun yasiyoruz elimi tutmuyor alip basini gidiyor kosuyor yetisemiyorum. Giderken cok mutlu ama basina bisey gelmesinden korkuyorum. El tutmaya nasil alistirabilirim? Hayir dur deyince yada pesinden kosunca oyun saniyo daha cok gulerek kosuyo. Bu ne kadar sure boyle gider ne yapmaliyim? Vallahi cok zor disari cikmaya korkwr oldum