gozdecrn
Benim soğuk algınlığım sanırım bebeğime geçti iki gündür çok durgun emmesinde bir sorun yok burnu sürekli tıkalı serum fizyolojik yapıyorum ama oda kar etmiyor uykuya dalıyor yarım saat sonra yine o hırıltı ateşi normal ama ben ne yapacağımı şaşırdım yarın doktora götürücem bi hastalık mıdır yoksa normal mi