Kızım bucuk aylık. Yavaş yavaş ek gıda tadımı yapıyoruz.sabah kalkınca emziriyom. Sonra yoğurt meyve tarzı bişey veriyorum uyuyo bir kere daha emip sonra hazır mama veriyorum(formül süt). Mesela bu sütü verdiğim saat 4 bazen 4 buçuk oluyo ondan sonra 8 oluyo saat emmiyo yırtıyo ortalığı 9 oluyo emmiyo yine agliyo bende yine son çare hazır mama veriyorum 😏 böyle böyle yaparak sütüm kesilcek yada kızım memeyi birakicak diye de korkuyorum zaten iki gıdım geliyo mamayla destekliyoruz. Önceden emme süresi 15/20 dakika iken şuan 5dakika oluyo ittiriyo kafayı zorlayınca da çok agliyo.bunlar geçici bir durum mu yoksa büyüdü mu bu kız. 5 bucuk aylık günde kaç kez beslenmesi gerekir acaba