Yaklaşık 2 aydr dyet yapiyordm geçmedi düzelme madı sadece mukuslu kaka belirtimiz var iki dündür dyeti bozdum benm hergün her bezde kaka yapan kız ve biraz pişik oluyordu birden hepsi giti iki gündür kaka yapmıyor ve pişik geçti gibi bu alerji geçti mi anlamdm bu iyi bişey mi kötü bişey mi başına gelen varmı böyle