Kızlar bebeğim 7 aylık oldu 5.5 ayda başlamıştım ek gıdaya doktor tavsiyesiyle. Çok severek yemiyor bi kaç kaşık anca. Pütürlü şeyler vermekten çok korkuyorum boğazına kaçar panikle müdahale edemem diye ödüm patlıyor. Çevremde ki herkeste ver alışsın diyor. Nasıl aşıcam bunu zaten zor besleniyor su içse boğazına kaçırıyor mama içse oda aynı. Çok korkuyorum bi yandan da hiç alışamayacak gibi geliyor