Nazmye Merhaba hanimlar bi konuda zor durumdayim ve sizden fikir almak için yazıyorum bebeğim 15 aylık uyurken kolumla oynamaya alıştı baslarda bu eglenceli gelsede büyüdükçe çok can sıkıcı bir hal aldı sizce ne yapmaliyim. Nasıl unutturabilirim. Kolumun her yeri çimçik oldu :(
Mom0791 Nazmye uyku arkadası alsaydın kedke kızım 11 aylık 6 aylıken uyku arkadasına alustırdım onunla uyuto
Nazmye Aldim uyku arkadaşı örgü bebekler neler denedim ama yok Mom0791 aslinda aldim örgü bebekler amigurimi ayiciklar ama kabul etmedi bende emzirirken sırtını oksayarak uyusun dedim o dönem kolumu tutumaya alıştı ve hersey çığrından çıktı :)
26262626 Mom0791 ne aldın canım uyku arkadaşı. Hatta resim de atarsan süper olur 6 aylık olmak üzereyiz. Emzikle mi uyuyor bu arada yoksa sadece uyku arkadaşıyla mı
Mom0791 26262626 yuklerim canım kızım şu an uyuyo yatıyo yarın yollarım odası karanlık cekemem evet emizikle uyuyo
Asooooooo Kesinlikle Budiz öneririm . Benim bebeğim kolikti şuan 4.5 aylık . Hala budizz e yüzünü sürerek uyuyor. Ayrıca elektrik ,sackurutma,makine sesi isteyen bi bebek için ideal
26262626 Mom0791 tamam canım çok sağol. Emzik olunca seninkide gece uyanınca ağzına emzik vermeden uyumuyor mu? Sürekli emzik vermem gerekiyor yoksa tekrar dalamıyor emziği bıraksak mı diye düşünmüştüm
Mom0791 26262626 yok kızım uyur uyumaz emzığı bırakıyo gecelerı arasa bıle kendı buluyo uyanmadan agzına koyuyo şükğr bu konuda hıc zorlanmadım