Lütfen bilen birileri yardımcı olsun bana. Şu an da ev 24 derece. Kidzee marka tulumu beğendim 0.5 tog almayı düşünüyorum. Kullanan varsa memnun mu acaba? Birde ergopouch ve woolnat çok iyi markalar ama gereksiz pahalı geliyor bana. Siz ne kullanıyorsunuz? Yada ne alacaksınız?