Mutluluktan uçuyorum 💃💃tam net emin olmadan yazmak istemedim ama bugün 5. Gün memeyi bıraktık çok şükür uyku için emiyordu sadece ve git gite bağımlı hale gelmişti bunun için post açtığım da yardımcı olan çok kimse yokdu bende birine umut olurum dye yazmak istedim aşağıya sıralıyorum
- Hazır sute alıştırmak
- Emme sayısını azaltmak
- Uyku emmesini kesmeyi en sona bırakmak
- Gece meme yerine su vererek alışkanlık kazandırmak
- Kesinlikle sabir kafanıza koyunca geri adım asla atmayın sürec uzayabilir ama hergun sona yaklaştığınizi düşünerek sabırlı olun
- Ve en önemli etken çevrenizin yardımı ben kayınvalidemin yardımı ile bu kadar kolay atlattım beni ihtiyaç harici goremedi ve unuttu
Sormak istedikleriniz varsa seve seve yardımcı olurum aklıma gelenler bu şekilde 🤩🤩