Sessizlik20 Kızım 1 yasına dogum gunu hedıyesi olarak ne aldınız ? Ben bebeklik altın küpemi hediye edecegım . Eşim de hediye alacak ne önerirsiniz ??
BaharBebek34 Sessizlik20 biz kızımız adına Tema vakfından ağaç diktirip, Darüşşafaka ya bağışta bulunduk bir yaş hediyesi olarak☺️ Bir de scooter aldık, 5-6 yaşına kadar kullanabileceği bir model. her gördüğü scooter a binmeye çalışıyordu. Belki fikir verir☺️