Olric11 merhaba evolvıa ac aldım kabızlığımız vardı gecırır dıye şükür gecırdı ama üç aylık bebegım var üç kaşık 90cc anca içebılıyr mamanın arkasında üç kaşık mama 2 haftalık bebek için uygun yazıyor 90cc içmesine ragmen gün boyunca süreklı gaz cıkarttı 100ü gecmıstr aşırı huysuzdu ama 3 kere dolu dolu kaka yaptı . Süreklı bır ishalmıs gıbı kaka cıkartma eğilimi oldu sizde durum nasıldı öncekı mamamızın içine bundan bir kaşık katsam kullansam zarar olur mu acaba tek derdımız kabızlıktı çünkü hip kullndgmz zaman kabız oluyor çünkü