Sevgili anneler kızım 40 günlük olacak başta kilo verimi olduğu için mamaya başladık şimdi anne sütü ve mamayla besleniyor ben hiç mama vermek istemiyorum iki memeyide alıyor ancak mamayı almadan asla durmuyor uyumuyor ağlıyor sütüm yetersiz mi yoksa mamaya mı alıştı sevgili anneler sizler nasıl yaptınız?😞