FHKK [url=https://www.hizliresim.com/lz50j5z][img]https://i.hizliresim.com/lz50j5z.jpg[/img][/url] Kızlar oğlum 22 aylık 1 yaşından sonra sırtı ve omuzları kaşınıyor istemsiz şekilde kaşıyor yırtıyor sürekli önüme gelip kaşımamı istiyor. Cildiyeye götürdüm alerji dedi krem verdi gönderdi. Fayda etmedi. Sağlık ocağına götürdüm Mustela’nın şampuanını kremini önerdi onunda faydası olmadı. Şimdi çok iyi doktor arıyorum Ankaradayız. Alerji testi yaptırmak istiyorum. Çikolata yemişti o daha da çok tetikledi sanırım 1 hafta gözetleyip vermiycem çaresiz kaldım kaşındıkça 😔😔
TiniminiKayra FHKK egzama degil egzama daha kuru kuru dokuntu oluyor..digerleri hakkinda bilgim yok ustte kalsin..alerjiye benzettim ben
Aycan5454 FHKK advantan krem kullan yara olan yerlerine 5 gün sabah akşam sür 5 gün sonunda 3 gün ara ver sonra tekrar 5 gün sür yaraları kurutuyor kaşıntıyı engellliyor uyuz değil uyuz yarası daha büyük olur su toplar
Minik_Hanim FHKK uyuz boyle olmuyor bildigim kadariyla bisey isirmis olabilir mi fotoda tek tük görünüyor kirmizi noktalar, normalde daha mi fazla ?
PembePelikan FHKK ahhh canım benim, yediği bişeyler dokunmuş gibi, uyuz olsaydı size de bulaşırdı mutlaka egzama gibi durmuyor, alerji gibi ama neden bulamadılar sebebini test yaptırın mutlaka
TiniminiKayra FHKK fotografta kuru durmuyo canim sadece kirmizi sivilce tarzi seyler gorunuyo bendede egzama var boyle olmuyo onun icin egzama degil dedim..egzama daha buyuk yuvarlak yuvarlak catlak dokuntu seklinde oluyo
FHKK Aycan5454 kortizon oldugu için fazla kullanmak istemiyorum ama bugün aldık az miktarda uyguladım canım
FHKK TiniminiKayra ahh egzamayı çok iyi bilirim aslında benimde mevsim geçişlerinde ellerimde çıkıyor aynı anlattığımız gibi, doktor atopik egzama demişti 🥴🥴
FHKK PembePelikan uyuz kesin bizede bulaşır dimi canım salgın varmış o yüzden uyuz sandım ilk başta. Çikolata yedi malesef dozunu baya kaçırdı ondandır inşallah başka bişey olmasında
Cennetkoydum Aynisini 3 4 gündur ben cekiyorum karpuz alerjisi dedim ama bu kadar uzun surmuyordu butun vucuduma yayildi cok kasiniyor. Esimin arkadasida boyle olmus dr gitmis yaygin alerji varmis. Cogu kisi bu sekildeymis igne vurmuslar bide krem vermisler ben bugun gidicektim saglik ocagina gidemedim yarin gidicem 2 hafta kadar suruyormus. Butun gun evdeyim nerden bulir boyle seyler beni anlamiyorum
FHKK Cennetkoydum çok geçmiş olsun sizede canım inşallah şifana kavuşursun. Biz bugün Bioderma’nın kremini aldık eczacı önerdi iyi geldi diyebilirim 😌
Emir123ali Benim oğlumunda süt ve birçok meyveya alerjisi vardı ve vücudunda yuvarlak olan yerler egzama alerji testi çoçuk doktoruna gidin elinizdeki resmi gösterip alerji testi yaptırmak istiyorum derseniz o sizi yönlendirir eğer ilerlerse egzamaya dönüşür zaten bizde olduğu gibi mesala bence ihmal etmeyin kaşıntısı zaten çok fena çokk çok geçmiş olsun FHKK