Merhaba güzel anneler,
bugün saat 1:55 de normal Doğum yaptım. Bebeğimi hızlı nefes alıyor diye küveze götürdüler. Her neyse sütümü şırıngayla istiyorlar fakat ilk şırınganın yarısı kadar süt geldi. Sonra ki sağlamalarımda süt dibinde çıkıyor. Tabi normalde iki saatte bir olması gerekirken beş saatte bir böyle az çıkıyor. Ne olur fikir verin artırmak için ne yapabilirim😒🙏🏻☘️