Mom4775 2 yaşında. Normal rutin kontrolde bile çıldırıyor doktoru boğazına bile bakamıyor. Göz doktoruna da götürmek istiyorum ama başıma neler gelir kim bilir. Nasıl muayene ediyorlar bilgisi olan var mı ?
Sevgilimmm Mom4775 bir yasinda gittik sadece ufak bir kamera gibi alet ile uzaktan çekim yaptı. Farklı birşey yapacaklarını sanmıyorum. Ben de 2 yaşında götüreceğim
Cheddar Mom4775 kamera gibi bişeye batırıyorlar ölçüm yapıyolar eğer gözde numara açısından bi sıkıntı olursa ikinci aşama damla damlatıp 1 saat bekletip ölçüm yapıyolar
irmatess Mom4775 Ben oğlumu 3 aylıkken götürdüm normal göz doktoru muayene ediyo. Gözüne ışıl tutuyo bi ışığa bakıtıyo 2 dakka bile sürmüyo korkulacak bişey değil 😊
Cheddar @Mom4775 bu arada pediatri alanında uzman göz doktoruna gitmelisiniz 😊 normal göz doktorları biraz sallapati oluyo şimdi o kelime ne demek diyebilirsiniz. Göz ardı edebiliyorlar önemli şeyleri. (tecrübe ile söylemek istedim)
Mom4775 Cheddar ya onu bulmakta çok sıkıntı😩 sadece göze bakan çocuk doktoru yok diye biliyorum. Bu alanda adı duyulmuş birini bulmakta zor 😕
Betull0634 Ben bugun goturdum 1 aylik bebegim 34 haftalik dogdugu icin yaptirmam gerekiyordu çok sukur bi sıkıntı cikmadi sonraki kontrolu 1 yasinda
AgentMom Mom4775 çocuk göz doktoruna giderseniz oyun yaparak bakıyor genelde. Damla damlatınca biraz sıkıntı yaşamıştık biraz da beklerken. Onun dışında zorluğu yok.
Cheddar Mom4775 İstanbuldaysan acıbadem altunizade hastanesi mürüvvet ayten tüzünalp var, şişli de Hüseyin yetik var özel muayenehane. Doktorların ilgi alanlarına bakın randevu alırken genelde özel hastanelerde mutlaka bir doktor oluyo