Başlıktan da anlayacağınız üzere uyku sorunumuz var. Derdimden anlayan çıkar umarım. Kızım emerek uyuyor bununla ilgili bi problemimiz yoktu rahat ediyordum. En azından gittiğim yerde, yada gece uykudan uyanınca emip geri yatıyordu. Ama bu aralar benden ayrılmak istemediği gibi memeden de ayrılmak istemiyor. Geceleri önceden 2 defa kalkan kızım bu aralar 10 dan fazla kalkıyor. Beşiği de dar geliyor sanırım dönmek istedikçe kendisini uyandırıyor. Yanıma alıyorum daha çok dönüp uyanıyor. Büyük beşiğinde yatıramıyorum şu anlık. Açlıktan uyumuyor desem ağlamak yok sadece mırıl mırıl uykuda. 2 tane dişimiz var acaba yenisi mi geliyor desem tüm damakları şişmiş resmen bembeyaz olmuşlar. Artık dayanamıyorum uykusuzluğa. Geceleri 12 gibi yatıyor en kötü 11 sabah 8 9 ayakta. Günde 3 uyku yapıyor onlarda artık kısaldı 15 dk gibi. Sizce ben ne yapmalıyım? Zombi gibi geziyorum sinirlerim tavan depresyona girdim resmen hiçbir şeye elimi atamıyorum tam bir anneci saniye ayrılmak yok. Yürüteçe mama sandalyesine koyduğum an ellerini uzatıyor al beni diye🙃