Balevlatlar123 Çok ter kokuyorum kizlar ya böyle sürünce güzel etki eden bı 2 gün ter kokmasam yeter bana şimdiye dek Nivea black and white kullanıyordum güzeldi ama bitti ve İsrail mali olduğunu öğrendim birdaha almicam inşallah onerilenize açığım
Karpuzbebek Balevlatlar123 duştan sonra her 2 koltuk altına yarımşar çay kaşığı karbonat sürün farkı göreceksiniz
cokgezenti_30 Balevlatlar123 rexona clinical protection shower tek geçerim başka birşeye ihtiyacın yok pahalı biraz am değer gerçekten
Gulsahcam Balevlatlar123 saracoglunun deodorant çok güzel hem bitkisel h2mde çok güzel kokuyor iki gün kalici
Synmannesi Balevlatlar123 deotak krem kırmızı olanını al Bana dua edeceksin canm Her banyo sonrası ufacık koltuk altlarına sür bir daha ki duşa kadar asla terlemiyor ve kokmuyor Ve ufacık gramajı var ama neredeyse beş aydır kullanıyorum karınca kadar sür sen yeter asla koltuk Altın kokmuyor 19 tl fiyatı var trent yolda Büyük paralar vermeye gerek yok ben nelere para verdim doğal rol on aldım Rexona aldım hiçbir fayda etmedi
Karpuzbebek Balevlatlar123 evet toz o şekilde sürün siz. Benim normalde terim hiç kokmazdı. Doğumdan sonra hormonlardan dolayı sanırım kokmaya başladı. Söylediğim gibi yaptım kokmuyor artık
Balevlatlar123 cokgezenti_30 baktım da şimdi pahalı gerçekten 45 ml 78 TL indirime falan düşüyor mu acaba arada?
cokgezenti_30 Balevlatlar123 evet düşüyor ama çok değil en fazla 72 oluyor ben sürekli kullanıyorum ve 15 20 güne bitiyor ve aşırı iyi bir ürün aşırı hemde
Synmannesi Balevlatlar123 Canım benim dediğimi yap yarın al hemen kullan bak etkisini göreceksin ben de olsa iken öyle bir terliyordum öyle bir korkuyordum ki anlatamam sana eşim bile dediki bu ne ya ufacık şeylere fayda edecek falan diyordu şimdi kendine de bir tane sipariş vermiş ben vermiyorum ona
Balevlatlar123 Synmannesi şimdi hatırladım o kremi annemde klanirdi hep çok sağolun eczaneden aldiricam yarin
hayatbuiste Nivea güzel. Ama pahalı geliyor artık. Fa kullanıyorum. Daha kısa süre kokusuz tutuyor. Ama bana yetiyor. Mesaim kısa 😁😁😁
Efa gratiste satılıyordu adı crystal gibi bir şeydi sanırım .. doğal bir şekilde terliyor ama asla kokmuyorsun terlemeyi önleyici bir şey almanı önermem.
Synmannesi Balevlatlar123 Canım dışarda fiyatı nedir bilmiyorum ama trent yolda 19 20 TL felan her banyo sonrası sürüyorsun
Kbrbydk Balevlatlar123 canım watsonstan celenes diye bir markanın roll-onunu aldım. Temiz içerikli ve kokusu o kadar güzel ki. Sürünce ilk gün kendi kokusu buram buram iki gün de ter kokmuyorsun önlüyor. Çok beğendim.cok da uygundu fiyatı 75ml 20 TL ye aldım. Bir de siveno var onu da tavsiye ederim. Kokusu fena değil içeriği temiz yine aynı şekilde.
Browni_61 Balevlatlar123 nivea kullaniyorm bnde canim çoğu sey oralrdn geliyo birini almasn dierini onlrn mali almak zorunda kaliuosnz nereye kadr almiycm die kolliycaksn ki.
Balevlatlar123 Browni_61 en azından elimlen geldiği kadar almayacağım onlardan aldığımız her ürün müslüman kardeşlerimize mermi olarak dönüyor 😔