miran-2019 eğer ek gıdayı çeşitli ve dengeli yiyorsa, gelişimi iyiyse vermeyebilirsiniz. Tabi ben doktora danışarak vermemiştim şimdi yanlışta yönlendirmiyim 😊 ama doktor süte gerek yok dedi diğer fermente süt ürünlerini yiyorsa. 2 yaşından sonra günde bir bardak ara öğün olarak vermeyi düşünüyorum yanına bir meyve ile iyi gider