Doğum sonrası rahatsızlıgımdan dolayı bebeğimi 2 ay emzirebildim ve 2 ay olacak sütüm hala kesilmedi napmalıyım bilmiyorum internette yazan bazı yöntemleri denedim olmadı. Bunun için hangi doktora gitmeliyim onu da bilmiyorum bi bilgisi olan varmı acaba