happy_sem o kadar korunmamıza rağmen olmuş, sevinemedim ne yapacağımı bilmiyorum emziriyorum bir yandan bir yandan çok yorgunum, nasıl olacak?
Byt28 happy_sem cinsiyeti erkek olacak öyle hissediyorum. Bence sevinin aralarında çok yaş farkı olmayacak. Şahsen ben de ikinci çocugu benzer aylarda yapmayı istiyorum. Sizin adınıza sevindim, allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💐
Aysen58 happy_sem yaşınız kaç canım ? Eltim kızı 19 aylıkken hamile kaldı. Yeni doğurdu oğlu oldu. Henüz gidemedik yanına ama telde konuştuk büyük kızı biraz kıskanıyormus. Yanınızda yardımcı olan olursa iyi olur.
MeLa Kızım altı aylıkken hamile kaldım diğer kızim altı aylık. Üzülüp kendinizi bebeğinizi karşınızdakini üzmeyin. Elden bir şey gelmez. Allah’ım sağlıkla mutlulukla versin. Kendiniz kaniksayana kadar kimseye demeyin. İstemiyordum demeyin. Yoksa insanlar sizden daha çok konuşur. Allah sağlık versin her şey geçiyor zaman çok hızlı.
Byt28 happy_sem hayal kırıklığı yaşamayın. Etrafımda o kadar çok kişi varki kaçıncı kez tüp bebek deneyip bebek sahibi olamayanlar. Allah ne güzel size nasip ediyor. Çok bereketli bir çocuk olacak. Dediydi dersiniz. Keyifle sağlıkla büyüsün inşallah ❤️🌸
bjkbb happy_sem bende ikinciye kızım 7 aylıkken falan hamile kalmıştım sizin gibi çok üzüldüm emziriyodum ne yapcam nasıl yetişcem ikisine diye düşünüp duruyordum birde ikizdi karnımdakiler sonra biri düştü tek bebek doğdu şuan beş aylık inanın zaman çok çabuk geçiyo öyle büyüyorlarki hiç farkına varmıyor insan. Evet bazen zor oluyo yorucu oluyo ama Allah güç veriyo gerçekten. Hem rabbım verdiyse vardır bir bildiği biz şimdi ıyiki oldu diyoruz sıkmayın canınızı tadını çıkartın. Hayırlısiyla kucağınıza almak nasip olsun 🙂
happy_sem bjkbb ya çok sağolun iyi ki bu postu açmışım kendimi yiyip bitiriyodum çok moral oldu teşekkür ederim 🙏
Aren happy_sem Oğlum 15 aylıktı hamile olduğumu öğrendiğimde bende emziriyordum. Şimdi kızım doğdu 5 aylık olduk bile kendinizi hiç üzmeyin evet cok zor 2 sine bakmak ama Allah yardım ediyor.
Hsrtgndz happy_sem Ne güzel bişey birlikte buyutursunuz ☺️🌹 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı da nasip etsin hamileyken emzirmeye devam edebiliyorsunuz beslenmenize dikkat edin sadece
bjkbb happy_sem hiç bozmayın moralinizi gerçekten güzel yanlarını düşünün 🙂 ne güzel evinize bir melek daha gelcek allahın izniyle ki sizin bebeğiniz 18 aylıkmis çokta minik değilmiş yani 🙂