Belinaymuhammadi bende pko vardı doktor takibindeydim sürekli evlenelim 7 ay olmuştu, doktorum bulduğum ilde değildi tam tedavinin sonuna geldiğimizde şehirler arası kısıtlama geldi hastaneye gidemedik çatlatma iğnesi olacaktım, beklemiyordum hamileliği çok şükür o ay hamile kaldım kasıklarımdan bıçak gibi ağrı saplanıyordu hamileysem kesin düşecek dedim titriyordum sancıdan test yaptım çıkmadı ertesi gün yaptım umutsuzca net 2 çizgi çıktı eşim iş yerindeydi aradım çok şaşırdı maşallah Allah utandırmasın dedi sonraa gerçekten hamile misin falan dedi çok güzel zamanlardı 😄😍