Fnc benim 40 gün boyunca o ağrı sızı tarif edemediğim bişey daha doğrusu arabada oturamıyodum yatarak biryere gidyodum o durumdaydım yani 40 kontrolünde dikişlerimin iyiydi bi sorun yoktu sadece dikişin arasından ufak bi et pörtlemiş doktor biraz sıktı orayı ufacık kanamıştı eve geldiğimde sonra 2 gün sonra ne ağrı kldı ne bişey şükürler olsun. Yani vücudun toparlanmasıyla alakalı galiba. Çünkü herkes bu nasıl normal doğum oturamıyosun şimdiye ağrımı kalır diye nazlanıyorum sanıyodu sinir oluyodum