Kızlar oğlum 1 yaş 10 günlük. Bende 5 aylık hamileyim. Normal de 2 yaşa kadar ayırmayacaktım odasını ama hem kızım doğunca zor olacak hemde benimle yatıyordu zaten alıştığı için mi biliyorum gece bazen defalarca bazen 2 3 kere uyanıyor mama içmeden uyumuyor hemde eşimle neredeyse hiç beraber uyumadık artık ayıralım dedim. Bende odasını ayırma kararı aldım. Çok hareketli bir bebek gece uyanınca bile direk ayağa kalkıyor yürüyor da. O yüzden beşiğine yatırmadım yere yatak yaptım güvenli alan oluşturdum.odası zaten yatak odamızın yanında çıt sesine de uyanan birisiyim. Gel görün ki içim el vermiyor. Belki böyle daha huzurlu uyuyacak ama işte içim [hiç] rahat değil. Oda ayıranlar biraz destek olur musunuz? (şimdi gelip niye çocuk yaptınız 2.yi vs demeyin. İlki tedavi ile zor oldu zaten bunu da biz istedik hem yaşım büyük biraz)