Kızlar merhaba saçma bir başlık olduğunun farkındayım ama aklıma başka birşey gelmedi mazur görün☘️
🌸Bir kaç aya inşallah tekrar hamile kalmak istiyorum ama öncesinde sağlık sigortası yaptırmak istiyorum doğumum ve hastane kontrollerim daha makul ödemek istiyorum.Siz yaptırdınız mı? Önerir misiniz?
🌸Diğer sorum ise bunu bir kaç güne yine doktorumla da konuşacağım ama hamilelik öncesi gebeliğin sağlıklı olması için hangi ilaçlar kullanılıyor? Sadece folikasit diye biliyorum ama ekstra başka ne yapabilirim merak ediyorum🧚🏻♀️