Ozlm123 soğan sarımsak kırmızı biber domates. Robotton geçirip ocakta kaynatıyoruz. Sonra içine yoğurt ve tam buğday unu koyup karıştırıyoruz varsa nohut atıyoruz. 1 gün dışarda kalıyor gidip gelip karıştırıyoruz. Hafif ekşimesi lazım . probiyotik olması için. Ertesi gün minik minik poşetlere koyup buzluğa atıyoruz. Bu kadaaar 🤭 eleme derdi yok. Buzluktan çıkar tek kullanımlık. Hemen pişir. Hem tam buğday unu ile daha sağlıklı.