1 aydan sonra lokal i uygun görmüyorlar gitmeden sakinleştirici şurup veriliyor yarı uyur gidip uyanık geldi anesteziden uyandığı için biraz ağladı bence görmesi daha kötü hava yolu ile uyutuluyor pipiye anestezi yapılıyor o kadr zaten emmiyorlar o şaşkınlıkla hele lokal olup görürse olanları bilemiyoeum benim bebeğim durmazdı hiç böyle hiç birşwy anlamdı lokal sadece yenidoğanda uygun bence