Psikolojik tedavi gerektiren bir durum. Çocukken stres altında kaldığımda ben de yapardım, hatta belli bir kısımda yuvarlak şekilde kellik meydana gelmişti. Genel olarak stres altında kalınca veya bir şey düşünürken koparırdım saçlarımı, saçma bir şekilde kopardığım saçın ucunu ısırırdım. Benim yaş aralığım 9-10 falandı, sizin kızınız çok küçükmüş gerçi yanlış bilgi vermek de istemem ama önce çocuk doktorunuza danışıp ona göre hareket edebilirsiniz.