BabyGroot Yaptırmak istiyorum ömürlük anı kalsın diye. Yaptırıp memnun kaldığınız kaliteli bi sayfa var mı yazarsanız sevinirim 😊
Maybeoneday BabyGroot bebeksactasarim diye bir sayfa var instada. Altın suyuna batırılmış yapıyor cok kaliteli ben cok memnunum canım. Diğer sitelere oranla daha uygun fiyatı ve kadın her harfini içine sindire sindire yapıyor. Şiddetle tavsiye ediyorum 😂 profil fotografında nazar boncuğu var.
Seymanur9 BabyGroot instada Zelidu diye bir sayfa var en meşhur o sanırım . Bende düşünüyorum saçlarından göbek bağından falan olabilir
BiricikAilem BabyGroot Güzel görünüyor gerçekten, fakat benim sütümü alıp saklayıp kullanacağına inanamadım nedense. Ay ne bileyim insanlara ve özellikle instaya güven sıfır.
BabyGroot OzgeOzkan yok canım özel bişeyle donduruyorlar sanırım ilk saçı ve anne sütünden güzel bir anı 😊
BabyGroot Tosbikiim_0606 [url=https://www.hizliresim.com/7l5ydjl][img]https://i.hizliresim.com/7l5ydjl.jpg[/img][/url] Bu tarz bişey benim çok hoşuma gidiyo ama sayfalara güvenemiyorum pek nasıl olur bilemiyorum yaptıran vardır burda mutlaka umarım görür 😊
Tosbikiim_0606 BabyGroot çok güzelmiş bende isterim aslında kızıma böyle bi ani ama instagrama nasil güvenilir bilmem
BabyGroot Tosbikiim_0606 evet bende güvenemiyorum ama hep de böyle sayfalarda var başka bi yerde görmedim hiç yapan sosyal medya dışında
Maybeoneday BabyGroot 1 sene oldu canım hayır kararma yok altın suyuna batırılmış zaten kararma yapmaz gercek altın. yalnız ben sadece bebek sacıyla yaptırdım anne sütü kullanmadım.mutlaka zamanla sararma olacagını söyledi satıcı anne sütüyle yapılanlarda.
Ygzmomm Daha neler görüp duyacağım 😅çok güzelmiş yani biz sütümüzü gönderiyoruz dondurup kaplayıp kolye mi yapıyorlar
BabyGroot Ygzmomm ayne bir de bebeğin saçını gönderiyorsunuz istediğiniz desen ya da harfi yazıyorlar 😊
Akcabeytas İnstagramdan aile yadigarı diye bir sayfa var ben oradan yaptırdım daha doğrusu arkadaşım hediye yaptırmıştı çokta memnunum severek takıyorum 🥰
BabyGroot Akcabeytas yaa ne güzel çok güzel bi hatıra bence çok istiyorum 😊 bir fotoğraf atma şansınız var mı acaba fikir olsa bana da 😊
BabyGroot Seymanur9 oraya da bakıyım canım bende çok istiyorum hatta eşime de babalar günü hediyesi olarak düşünüyorum kızımın saçlarına kıyabilirsem 🙈
BabyGroot Ygzmomm canım sadece kolye olarak düşünme bileklik, tesbih, anahtarlık, yüzük falan herşeyi yapıyorlar ben babalar gününde eşime yaptırmayı düşünüyorum hatta 😊
BabyGroot BiricikAilem süt kullanmadan yaptırmış burda bi arkadaş yazdı az önce yorumda sadece saç ile de oluyormuş 😊
BabyGroot Maybeoneday hadi yaa doğru illaki bozulur yanii bakın yım bende dediğin sayfaya 😊 fotoğraf atabilir misin acaba fikir olsun 😊