aylizinannesiii canım ben 5aylıkken yaptım. Şimdi 8aylıkken haftaya salı bidaha uçucaz.
valla yanıma en sevdiği oyuncağı aldım.
dr a sordum, inişte ve kalkışta emzir dedi.
emzirdim.
inerken de emzik aldı tok olduğu için :) sorunsuzdu.
inş haftayada aynı şeklde olur