BalkizimBaloglum2 Bu hastalığın belirtilerini bilenler varmi kizlar yada geçirenler belirtileri nelerdir kızım bu akşam ilk kez fışkırarak kustu bide ishal vardi hafiften cok korktum yarin devam ederse goturcem hastaneye simdi uyuyor acaba rota virusmu yada usttumu 😔
ecemm-6161 BalkizimBaloglum2 canım rotayı dişle karıştırma belirtileri aynı olabiliyor ebe hanım uyarmıştı beni
Ezel07 BalkizimBaloglum2 evet rota virüsü olabilir benim oğlum 1 ay oldu atlatalım genelde ilkbahar aylarında ortaya çıkıomuş bagırsak enfeksiyonu deniliyor kusma ishal vücutta dökme iştahsızlık uyku düzensizliği huzursuzluk ben ilk başlarda diş zannettim ama aynı belirtilermiş Allahtan erkenden hastaneye gittik serum taktılar Bi iki güne toparladı çok şükür korkma
Ozbek42 Devam ederse götürün mutlaka ama halsizlik fark ederseniz hrmen götürün.. bir de bol bol emsin susuz kalmasın vücudu allah korusun
Mucizem_0809 BalkizimBaloglum2 bilgim yok belirtileriyle alakalı ama ishal salgını varmış çocuklarda geçen hafta geçirdi oğlumda çok şükür ki uzun sürmedi yoksa o ishale yetişkin olsan dayanılmazdı koku falan varmı peki ishalinde çocuğun
BalkizimBaloglum2 Dün akşamdan sonra kusma olmadı çok şükür kizlar ateşi de yok yedigi bisey dokundu sanırım eger devam ederse götüreceğim hepinize çok teşekkür ederim 🤩