Merhaba tekrar, yarın rotavirüs aşısı olacak damla şeklinde olandan sipariş ettik. Bilmem gereken bi yan etki yapıyor mu acaba ateş ağrı gibi falan? Karma aşıdan önce ateş düşürücü içirmemi söyledi doktorumuz bu aşının bir yan etkisi var mı bilmiyorum yaptıran anneler bilgi verebilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim💕