Kızlar selam 🙋🏻♀️ Ben özel sektörde sağlık çalışanıyım, hemşireyim. Aşının ilk dozunu oldum. Sağlık çalışanlarının eşlerini aşılamaya başladılar ya ben özel sektörde olduğum için eşim yararlanabiliyor mu bu durumdan ? Eşimin e-nabızına baktık öncelikli grupta yer almıyorsunuz diyor. Sadece devlet kurumunda çalışanlar için mi geçerli bu durum ? Bilgisi olan yazabilir mi ?