Asel16 bizim de topuk kanı değerlerimiz yüksek çıktı ter testi yaptırdık normal çıktı ama üzerine gen testi istediler onu da yaptırdık 3aylık olunca tekrar ter testi yaptıracaksınız dediler, onu da yaptırdık normal çıktı 6 aylıkken tekrar yaptıracaksınız dediler bekliyoruz şimdi bakalım inşallah o da temiz çıkar birdaha da istemezler. Ben 41 haftalıkken doğum yapmıştım.