Merhaba, bebeğim 9 ay 10 günlük.
ek gıda süreci hiç iyi gitmiyor ne versem 1 kaşık alıp bırakıyor zorla kandırarak verebildiğimi veriyorum ama bunu yapmayı da hiç istemiyorum.
o pankekli peynirli Zeytinli kahvaltıları gerçekten yediriyor musunuz merak ediyorum..
çünkü ben yumurtayı bile bulamaç yapıp verebiliyordum doktor hiç verme daha iyi dedi. Her gün yumurta haşlıyorum veya omlet / pankek yapıyorum çöpe gidiyor.
Sadece yerse meyve o kadar. Yoğurt bile yemiyor..
Bazen hiç bişey yemeden sadece emerek günü bitiriyor . Onun ayındaki bebek emerek doyar mı ki?
doysa bile artık anne sütünü ara öğün gibi alsın dedi doktor. Bu süreci nasıl aştınız ☹️