Yaa kızlar 2 gündür durup durup ağlıyor öyle böyle değil herşeye ağlıyor, hic birşeyle mutlu olmuyor. Sevdiği oyunlar bile mutlu etmiyor. Sanki etini kopariyorlarmis gibi . Aç gün boyu birşey yemedi açlıktan mi bir yeri mi ağrıayor anlamadm. 2 yaş sendromunu atlattık diye dusunuyrm 1,5 yaşta baslamsti 2 aydır felan sorunsuzdu. Akıllı melek kızım gitti başka bir çocuk geldi. Acaba doktora mi götürsem ne yapacağımı şaşırdım valla