Balloglum Allah o minik bebeklerin,meleklerin ahını yanlarına bırakmasın.ben izleyemiyorum görüntüleri içim yanıyor,uykum kaçıyor demeye bile utanıyorum bu acıların yanında.annesiz kalan evlatlar,evlatsız kalan anneler.kahroluyorum.duadan başka hiç bişey gelmiyor elimizden .içim yanıyor