Kızlar yalvarıyorum bilen varsa geçmesin yorum yapmadan 21 yaşındayım şimdiye kadar ilkokul ortaokul dönemlerinde bademciğim şişerdi ama senede bir veya iki defa yani onu da ayakta atlatırdım bu sene artık çığırından çıktı 7 8 defadır oluyorum iki ayda bir muhakkak bademciklerim şişiyor ve çok kötü oluyorum iltihaptan beyaz beyaz resmen dilim dönmüyor konuşamıyorum .hastaneye gidiyorum penisilin ilaçlar iğneler bilmem neler antibiyotikler hiçbir işe yaramıyor ameliyat olmaya da korkuyorum internetten yorumlara bakıyorum çoğu iç açıcıı değil hastanelere güvenmiyorum bir de Pandemi var 11 aylık bebeğim var yani ne yapacağımı bilmiyorum doğumdan sonra ne olduysa oldu şimdiye kadar hiç böyle olmazdı doğumdan 4 5 ay sonra bu bademciklerim böyle oldu ve ben artık delirmek üzereyim şimdi de ayın 23’üne biletimi aldım memlekete gitmek için 4 5gün sonra gideceğim ve benim bademciklerim berbat durumda kolay kolay da geçmiyorlar lütfen benim durumda olupta bir şeyler yapıp işe yarayan olduysa yalvarıyorum size yazdım çünkü ben artık kafayı yemek üzereyim bebeğim bi tarafta diş çıkarıyo ağlıyor ben bi tarafta böyle yutkunamıyorum 😭😭