Cansutekbas Kızlar kırkım çıkalı iki gün oldu ama ben hala adet olmadım. Emziriyorm da aynı zamanda bu emzirdiğim sürece olmayacağım anlamına mı geliyor. Ve emzirdiğim boyunca hamile kalamayacağım anlamına gelir adet görmezsem?
Kuzumveben Cansutekbas hayir tabiki adet olmayıp hamile kalan bi cok kadin var korunma yontemi kullanmalisiniz sut korur diye bisey yok bende 5 ay oldu dogum yapali adet olmadin
Deletedmom115 Cansutekbas Her an olabilir yada 1 sene hiç olmayabilirsin bu belli olmaz olmuyorsun diye sütün korumaz hamile kalabilirsin.
Fulyasin08 Cansutekbas Sizinde karnınız şişmi ya adet olmadığınız için, bende 1 aydır olmuyorum karnım şişmi kilo mu anlamadım ya 🙄
HungryWolf Korunmalisin tabiki oyle sut korur die bisey yok sadece emzirdigin icin hormonlar degisiyor adet gecikiyor bazilarida her ay oluyor, bende 10 ay olacak hala olmadim. Annemde 1 sene olmamis ona cekmisim genetik heralde.