Bebeğim 8buçuk aylık4 dişimiz var 2 alt 2 üst geçenlerde tencereyle oynarken bi kaza yaşadık ve alt dişlerinin arası aşağıya doğru yarıldı . Bu gün fark ettim ki alt dişinin biri hafif sallanıyor. Çıkar mı doktora götürmelimiyim yada kendi kendine iyileşir mi ?