Azraayda 6-8 ay arası sadece tadım ayıdır. Bu süreçte 3 gün kuralı ile önce sebzelerden başlayarak tadım yaptırırsınız. Daha sonra yoğurt ve meyvelerle devam edersiniz. Amaç bebeğin doyması değildir o yüzden ek gıdaya yüklenmemelisiniz bu durum anne sütünü yada mama alıyorsa mamayı reddetmesine neden olabilir. Ana öğün her zaman anne sütü yada formül mamadır. Atıyorum bal kabağı ile başladınız ilk gün 1 çay kaşığı 2.gün 1 tatlı kaşığı 3.gün ise bir çorba kaşığı olacak şekilde taddırırsınız ölçülere dikkat ederseniz eğer amacın bebeğin doymasını sağlamak olmadığı açıktır. Acele etmeyin lütfen yavaş yavaş bebeğin tüm tadları almasını sağlayın