Deletedmom5284 Doğduğundan beri %50 ben %50 babası ilgilendik ama o daha babasına bağlı Sabah uyanınca gözleri onu arıyor Görüntülü konuşma bitince ağlıyor Evin içinde ondan ayrı bi odaya gidince geri gitmeye çalışıyor hep kapıya bakıyor babası gelince gülüyor alkış yapmaya başlıyor Onsuz banyo yapınca yırtınıyor onsuz uyuyunca hemen uyanıyor Ama ben babasına bırakıp arkadaşıma falan gidiyorum 5-6 saat beni aramıyor geldiğimde bana alkış yapmıyor hatta ben gelmeden uyumuş oluyor 😢😢 Hatta şöyle söyliyim meme reddi vardı eşimin terli tişörtünü giyip emzirmeyi deneyince memeyi tuttu 😐😐 Babayı anne sanıyor sanırım artık canım sıkılmaya başladı bi oğlan doğurasım var 😐 Bu durum düzelir mi şuan 9 ay 16 günlük
Pinar_kb Deletedmom5284 ah bu kızlar 🤭 benimki de öyle beni aramaz babayı arar, onun peşine ağlar, başka odaya gitse feryat eder. Ne yapayım babasının kızı. Ilerde bu durumu kullanırım 😂
Cns1903 Deletedmom5284 😁 çok tatlı bence benimde oğlum bana öyle kızlar babaya erkekler anneye düşkün oluyor herhalde 😁
LokumAnnesii Deletedmom5284 nasıl ruh hastası olunur 😂😂 darısı melise kanka😂 kızlar babacı oluyor ya melisde bana gelmiyo omzuna yatıyo babasının kalkmıyo
Pinar_kb Deletedmom5284 kendinden yola çıkarak düşün sen o yaşlarda ne yaptığını hatırlıyor musun? Ya da kimi çok sevdiğini 😊 geçer merak etme. Ben bu durumu kullanmayı düşünüyorum ilerde. Rahat rahat bırakıp giderim 😁
Deletedmom5284 La_Mer bende eşime okuttum postumu kıskanıyorsun bizi dyor hahas Evet artık kıskanıyorum 😃😃😂
Deletedmom5284 Cns1903 evet ya ben başka çocuk düşünmüyorum ama bi tane kızım vardı onuda kaptırdım 😑😑
Cns1903 Deletedmom5284 yok öyle düşünmeyin olur mu hiç annenin yeri başkadır 😍 kaliteli vakit geçirmeye çalışın veya babasının yapmaktan hoşlandığı şeyleri yapın belki değişir 🙄😍
Saglikci Aynıydık 11. Aydan sonra bana yapıştı, şu an bana çok düşkün 14,5 aylık. Belli olmuyor bu kızların işine 😌
Lidya-t Kaynana değil babası onu da dert etmeyin artık huyları değişiyor babaya düşkün gibi görünürler ileride paçanızdan ayrılmayan biri olur çıkar akışına bırakın birax
Deletedmom5284 Lidya-t kaynana ne alaka şimdi Neye atarlandınız tam olarak Bu kadar sinirlendirecek bi postsa cevap vermeyin 😂😂
Bebegim_28 Deletedmom5284 6 ay 7 günlük bana çok aşırı düşkün ama bu durum beni yoruyor işimi yapıcam eşim seni istiyor durmuyor diyor. Gidip yatıcam bırakıhorum eşime bangır bangır ağlıyor 🤦♀️
Yagmur46 Deletedmom5284 güldüm canım kusura bakma 😅😅 boşver tadını çıkar derim. Benim kiz da ben odadan çıkınca annecim gel diye ağlıyor 🤷
_mercanligunler Deletedmom5284 ben diyordum ki oh benim kız babacı olmucak heralde derken tam 18 aylık babacı olmaya başladı biraz jeton geç düştü galiba 😂😂 yaklaşık bir buçuk aydır dediğiniz gibiyiz gittimi ağlamalar geldimi ağız kulaklarda :) babasından bana gelmemeler falan 🥺😂
Deletedmom5284 _mercanligunler Ay ay huy değişimleri olmasını bekliyorum bende ama tık yok 18 aya kadar bekleyim madem 😂😂😍
Saglikci Deletedmom5284 sürekli düşkün olması güzel hep sarılmaya geliyor bazen mem mem diyor kendisi üzerimi açıyor tatlı ama bazen çok bunalıyorum 😊 desteğiniz varsa çok sıkıntı olmaz tabi ben işten geliyorum eşim akşama kadar kızıma baktığı için bunalmış oluyor hem kızımla ilgileniyorum hem yemek yapıyorum bulaşık ortalık derken çok yorucu oluyor. Eşim yardımcı olsa da ben hiç mola veremiyorum malesef. Şöyle bir uzaklaşsak da duş alsam rahatça diyorum çünkü tuvalette bile yanımda. Şaka değil 😬
Ayemta Deletedmom5284 bizimkiso seviyor babasini fakat opturmez asla ben opunce bikmaz babasi opunce eliyle iter 😀oda anneyi yok beni sev baba onemli falan diyor kizim anneci sanirim 11 aylik hep oyle olmasni istemisdim zaten
Bebegim_28 Deletedmom5284 ben 2 yaşından sonra babaya döner diye düşünüyorum en azından öyle umuyorum 🤭 ben doğduğu günden beri kimseye koymadım doğduğu gün bile ben emzirdim altını ben aldım kimseye bırakmadım. Bi defa 1 saat bırakıp eşime komşuya gittim sadece(2 3 aylıktı) hep dipdibeydik acaba onu etkisi mi var diyorum. Bugün annem geldi 1.5 aydır görmüyordu, kadın kucağına aldıkça bana bakıp ağlıyor bendeyken anneme oyun yapıyor gülüyo ama benim kucakta durcak ancak öyle 🥴 ee ne anladım ben bu dinlenmeden😁😁
Duyulurum Deletedmom5284 benim oğlan da 9 + 3 aylık. Bana aşırı bağımlıydi baba var yok pek fark etmiyordu hatta babayı istemiyordu yalnız benimle uyumak yalnız benimle yemek yemek istiyordu bir süre babadan ayrı kaldık. 10 gün kadar sonrasında babaya aşırı düştü yatiyo kalkıyo baba. Tabi sizin kız kadar değil ama yine de o gidince agliyo o olunca akan sular duruyor. Bu bebeler bir öyle bir böyle büyüyor sanırım 😊