İyi akşamlar kızlar. Yaklaşık 2 yıldır chicco şampuan kullanıyorum kızıma. Şampuanı bitti. Evde de en küçük boyundan mustela vardı. Ziyan olmasın bunu kullanayım dedim ama saçlarını sertleştirdi. Bayağı kazık gibi oldu. Sizin bebeklerinizinde böyle oluyor mu yoksa bizim şampuanda mı sorun var? Acaba çok mu fazla temizliyorda bu denli gıcır gıcır oluyor?